شروع برنامه نظارتی بر عملکرد نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودرو

    خلاصه مطلب

- اخبار اقتصادی -

بر اساس گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اداره‌کل استاندارد استان تهران، این طرح که توسط سازمان ملی استاندارد ایران به صورت هماهنگ در سراسر کشور اجرا می‌شود، با هدف نظارت بر کیفیت خدمات در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودروهایی با پذیرش روزانه بالا طراحی شده است.

طبق گزارش ارائه شده، بازرسان استاندارد در چارچوب طرح نوروزی، به ارزیابی وضعیت پرسنل نمایندگی‌های مجاز خدمات پس از فروش خودرو می‌پردازند تا از استخدام افراد ماهر و آموزش‌دیده اطمینان حاصل کنند. علاوه بر این، آن‌ها تجهیزات و دستگاه‌های مورد استفاده در تعمیرگاه‌ها را بررسی کرده و تمامی مراحل مربوط به پذیرش، تعمیرات، تامین قطعات و امدادرسانی در این نمایندگی‌ها را تحت کنترل قرار می‌دهند.

شایان ذکر است که در استان تهران بیش از 400 مرکز خدمات پس از فروش خودرو فعال هستند که مسئولیت ارائه خدمات به مشتریان محصولات بیش از 55 تولیدکننده و عرضه‌کننده خودرو در کشور را بر عهده دارند.

متن زیر را به گونه‌ای دیگر بازنویسی کنید و در آغاز آن عبارت "{ssttaarrtt}" و در پایان آن "