بوش: راهاندازی واحدی جدید برای پلتفرمها و خدمات دیجیتال

پلتفرم دیجیتال لجستیک L.OS برای سادهسازی فرآیندهای IT در صنعت حملونقل و لجستیک، با اعلام بوش موفقیتآمیز وارد بازار شده است: این پلتفرم در اروپا، هند و ایالات متحده توانسته ۵۰ مشتری جذب کند. ۲۰ شرکت لجستیکی از آلمان و هند و ده شرکت از ایالات متحده جزو اولین مشتریان L.OS هستند. همچنین، بیش از ۵۰ ارائهدهنده خدمات نیز در حال حاضر در حال پیوستن به این بازار دیجیتال هستند.
سال گذشته، بوش همکاری استراتژیکی با ارائهدهنده خدمات ابری آمریکایی Amazon Web Services (AWS) برای دیجیتالیسازی لجستیک اعلام کرد. صنعت حملونقل و لجستیک به عنوان ستون فقرات اقتصاد جهانی شناخته میشود و بوش با خدمات لجستیکی خود به دنبال فرصتهای بزرگ بازار برای افزایش کارایی است. این شرکت فناوری تا سال ۲۰۳۰ به دنبال دستیابی به درآمد جهانی حدود ۵۰۰ میلیون یورو است و برای کسبوکار با پلتفرمهای دیجیتال، یک واحد اختصاصی با بیش از ۴۰۰ کارمند ایجاد کرده است.
«بوش با L.OS عصر دیجیتال را برای حملکنندگان و شرکتهای حملونقل آغاز کرده است. پلتفرم لجستیکی ما یک اکوسیستم کامل و یک محیط نرمافزاری ارائه میدهد که در آن خدمات مختلف قابل استفاده و ترکیب هستند. برای بوش، صنعت حملونقل و لجستیک یک حوزه استراتژیک مهم است»، میگوید دکتر مارکوس هاین، مدیرعامل بوش و رئیس بخش Mobility.
پلتفرم باز برای ارائهدهندگان راهحلهای لجستیکی
از طریق پلتفرم دیجیتال L.OS بوش، شرکتهای لجستیکی و حملونقل در سراسر جهان به خدمات IT دسترسی پیدا میکنند و میتوانند به صورت کارآمدتر و پایدارتر عمل کنند. L.OS برای تمامی ارائهدهندگان راهحلهای لجستیکی باز است و به ترکیب خدمات و دادههای مختلف امکان میدهد. بدون نیاز به پروژههای IT پرهزینه و منابعبر، شرکتهای حملونقل و باربری میتوانند از امکانات دیجیتالیسازی بر اساس نیازها یا الزامات خاص هر کشور بهرهبرداری کنند.
در هند، از ابتدا راهحل مکانیابی «TrakZeus» بوش برای مدیریت کارآمد ناوگان و برنامهریزی مسیر و پارکینگ در دسترس است. با «Digital CN» میتوان اسناد حملونقل مانند بارنامهها را دیجیتالی و بهصورت امن از طریق تلفن همراه ارسال کرد. در اروپا، L.OS با یکپارچهسازی اولیه خدمات آغاز به کار کرده که امکان رزرو پارکینگهای امن برای کامیونها را به عنوان یک ویژگی اضافی برای سیستمهای مدیریت حملونقل موجود فراهم میکند، در حالی که در ایالات متحده یک سیستم مدیریت حملونقل ویژه فرآیندها را برای ناوگان سادهسازی و مدیریت میکند.
واحد تجاری جدید بوش در حمایت از پلتفرمهای دیجیتال
در ماه ژوئیه، بوش واحد تجاری جدید «Mobility Plattform and Services» را تأسیس کرد که بر توسعه پلتفرمهای دیجیتال تمرکز دارد. بیش از ۴۰۰ کارمند در اروپا، هند و ایالات متحده مسئول توسعه و پشتیبانی از پلتفرمهای دیجیتال بوش هستند. این شامل «Mobility Marketplace»، یک بازار دیجیتال تجارت الکترونیک خنثی و «ParkZeus»، یک پلتفرم مدیریت پارکینگ یکپارچه و «Logistics Operating System» L.OS میشود. «ایجاد یک واحد تجاری خاص نشاندهنده اهمیت دیجیتالیسازی حملونقل با استفاده از پلتفرمهای ابری برای بوش است. ما میخواهیم به شرکتها با پلتفرمهای خود کمک کنیم تا به طور مشترک روی نوآوریها و راهحلها برای چالشهای پیچیده کار کنند. با هم، چشمانداز حملونقل پایدار و ایمن را از طریق پلتفرمهای دیجیتال به جلو میبریم»، میگوید ساندیپ نلامنگالا، مدیر اجرایی بوش مسئول کسبوکار پلتفرمهای دیجیتال. ()